Przejdź do treści

Do czego używać tagów?

Tagi służą przede wszystkim do kategoryzowania danych w bazie. W przeciwieństwie do grup, tagi można nadawać nie tylko kontaktom, ale też np. interakcjom. Umożliwiają sprawne wyszukiwanie informacji za pomocą wyszukiwarki.

Zalety tagów

  • łatwość dodawania - tagami zarządzać można w Administruj --> Dostosowanie danych i ekranów --> Tagi
  • sprawne wyszukiwanie kontaktów za pomocą podstawowej wyszukiwarki oraz narzędzia Szukaj --> Wyszukiwanie zaawansowane

Ograniczenia tagów

  • każdy tag można dodać do dowolnych kontaktów, nie ma możliwości ustawienia zestawu tagów dla wybranej grupy
  • przy eksporcie danych wszystkie tagi przypisane do danej pozycji są wypisane po przecinku w jednej komórce.

Przykładowe zastosowania

  • dodawanie tagów przy importach - dzięki temu łatwo można sprawdzić, kiedy i dalczego powstał dany kontakt

Więcej informacji

Więcej informacji można znaleźć w języku angielskim w oficjalnej dokumentacji:


Ostatnia aktualizacja: 2024-10-09 06:08:07
Utworzony: 2023-07-21 08:06:27