Do czego używać tagów?
Tagi służą przede wszystkim do kategoryzowania danych w bazie. W przeciwieństwie do grup, tagi można nadawać nie tylko kontaktom, ale też np. interakcjom. Umożliwiają sprawne wyszukiwanie informacji za pomocą wyszukiwarki.
Zalety tagów
- łatwość dodawania - tagami zarządzać można w Administruj --> Dostosowanie danych i ekranów --> Tagi
- sprawne wyszukiwanie kontaktów za pomocą podstawowej wyszukiwarki oraz narzędzia Szukaj --> Wyszukiwanie zaawansowane
Ograniczenia tagów
- każdy tag można dodać do dowolnych kontaktów, nie ma możliwości ustawienia zestawu tagów dla wybranej grupy
- przy eksporcie danych wszystkie tagi przypisane do danej pozycji są wypisane po przecinku w jednej komórce.
Przykładowe zastosowania
- dodawanie tagów przy importach - dzięki temu łatwo można sprawdzić, kiedy i dalczego powstał dany kontakt
Więcej informacji
Więcej informacji można znaleźć w języku angielskim w oficjalnej dokumentacji:
Ostatnia aktualizacja:
2024-10-09 06:08:07
Utworzony: 2023-07-21 08:06:27
Utworzony: 2023-07-21 08:06:27
Autor: